Tekintse meg Programjainkat

Élmény programjainkat igénybe veheti szállással, étkezéssel kombinálva vagy egynapos kirándulás keretében is.

 

Az erdei iskola szervezési kérdései

A környezeti nevelés módszertana nem új keletű fogalom, de egyre nagyobb hangsúlyt kap az oktatásban. A módszer megvalósításának, azaz a környezettudatos, a természet értékeit értékelni és megvédeni tudó gyermekek nevelésének legfontosabb feltétele a közvetlen tapasztalás. A kezdetben egészségügyi-gyógyító szerepű intézmények hagyománya az 1860-as évekre nyúlik vissza.

Az erdei iskola hazánkban a XX. században szerveződött. A létrehozása a gyerekek egészségvédelméhez, valamint reformpedagógiai törekvésekhez kapcsolódik. A hagyományos iskola pedagógiai programjának fontos része lett, mert;

– a tantervi anyag megvalósítását szolgálja;
– a szorgalmi időben, változatos helyszíneken valósul meg;
– többnapos;
– helyszíne természeti környezetben van;
– a program megvalósítása a tanulók megismerő tevékenységére épül;
– az ismeretszerzés folyamatát az együttműködésre építi;
– lehetővé teszi a helyes egészségvédelmi szokások kialakítását.

Az erdei iskola megszervezésében a tanárok együttesen döntik el, hogy milyen tematikai súlypontok kerülnek kijelölésre. A költségvetési feladatok és a pénzteremtés lehetőségei között szerepelnek a pályázati, alapítványi és önkormányzati támogatások.
Fedezze fel gyermeke a természet csodáit az erdei iskolában, ennek megvalósításában segítséget nyújtunk változatos programjainkkal, a részletekért pedig keresse fel honlapunkat!

 

 
   

látogató számláló